After the tuning by Brabus, it's the moment for Piecha Design to get their hands on the new Mercedes CLA. The CLA GT-R, this is the name given, does not upset the lines of the sedan, the interventions to the car body are limited to a bodykit that includes a new front bumper, side skirts, rear spoiler and a rear bumper with diffuser and two pairs of exhaust pipes. The Piecha Design kit is completed by alloy wheels with 10-spoke design. Under the hood, the engine remains the standard of the CLA 250: 4-cylinder 2-liter 211 hp and 350 Nm of torque, mated to a 7-speed dual-clutch automatic. The acceleration 0-100 km/h is in 6.7 seconds and top speed is 240 km/h.
Dopo il tuning di Brabus, è arrivato anche Piecha Design a mettere le mani sulla nuova Mercedes CLA. La CLA GT-R, questo il nome conferito, non stravolge le linee della berlina, gli interventi al corpo vettura si limitano a un bodykit che comprende un nuovo paraurti anteriore, minigonne laterali e spoiler e un paraurti posteriore con diffusore e due coppie di terminali di scarico. Il kit Piecha Design è completato dai cerchi in lega con disegno a 10 razze. Sotto il cofano, il motore resta quello di serie della CLA 250: 4 cilindri 2 litri da 211 cv e 350 Nm di coppia, abbinato al cambio automatico doppia frizione a 7 rapporti. L'accelerazione 0-100 km/h avviene in 6,7 secondi e la velocità massima è di 240 km/h.
Nessun commento:
Posta un commento