The tuner G-Power has presented the new BMW M3 RS, based on the M3 E92. Outside, the BMW M3 RS by G-Power is notable for the new carbon fiber front bumper, hood with two air intakes, 20-inch alloy wheels on Michelin tires, lowered suspension, new rear bumper, sports exhaust system and carbon fiber rear wing adjustable in 4 different positions. Inside, the car is equipped with a roll bar, Recaro sports seats and racing equipment. The most interesting changes are under the bonnet: the engine power can be increased in three steps. It starts from the entry-level package SK I: thanks to a new turbocharger power increases from original 420 hp to 527 hp. The SK II package increases the power to 588 hp. The kit SK II CS at the top of the range brings the power of the 4.0-liter V8 to 610 hp and torque to 590 Nm. Top speed is 320 km/h.
Il tuner G-Power ha presentato la nuova BMW M3 RS, basata sulla M3 E92. All'esterno, la BMW M3 RS by G-Power si fa notare per il nuovo paraurti anteriore in fibra di carbonio, cofano con doppia presa d'aria, cerchi in lega da 20 pollici su pneumatici Michelin, assetto ribassato, paraurti posteriore inedito, impianto di scarico sportivo e alettone in carbonio regolabile in 4 diverse posizioni. All'interno l'auto è stata dotata di rollbar, sedili sportivi Recaro e allestimento da corsa. Le modifiche più interessanti sono sotto il cofano: la potenza del motore può essere aumentata in tre step. Si parte dal pacchetto entry-level SK I: grazie ad un nuovo turbocompressore la potenza passa dai 420 cavalli originali a 527 CV. Con il pacchetto SK II la potenza sale a 588 CV. Il kit SK II CS al top di gamma porta la potenza del V8 4.0 litri fino a 610 CV e la coppia a 590 Nm. La velocità massima è di 320 km/h.
Nessun commento:
Posta un commento